طرح تاتو

چگونه می توانم تاتو معنا دار انتخاب کنم؟

تاتو ها راهی زیبا برای بیان منحصر به فرد از شخصیت شما هستند. انبوهی از طراحی‌ها و ایده‌های تاتو می‌توانند باعث شوند که انتخاب یک طرح تاتو مناسب کار دشواری باشد. بعد از همه اینها، تنها محدودیت تخیل شما و مهارت تاتو آرتیست است. بسیاری از افراد هنر خود را صرفا” براساس زیبایی‌شناسی انتخاب می‌کنند. با این حال، بسیاری از افراد، طرحی را انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده چیزی قابل‌توجه در مورد زندگی، باور ها، ارزش‌ها، عشق و یا تجربیات آن ها است. اگر به دلیل باور ها و ارزش هایتان قصد تاتو زدن دارید، باید به دنبال طرحی منحصر به فرد و ایده آل باشید. حال می پرسید از کجا باید شروع کنید؟ در اینجا چند ایده برای تاتو معنا دار  به شما معرفی می کنم:

اولین ایده تاتو معنا دار : تاریخ زمان های خاص ​

مراسم عروسی، تولد و دیگر مواردی که در تقویم برای شما مهم هستند، می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب تاتو معنا دار باشند. تاریخ‌ها را می توان در سبک‌های مختلف، فونت ها و شخصیت‌ها نوشت ( اعداد رومی، گرافیک تقویم، خوشنویسی ). نماد های زودیاک همیشه مهم هستند و تغییر نمی‌کنند، پس انتخاب جالبی هستند؛ مثل سنگ های ماه تولد، هر ماه تولد نیز گل و حیوان خودش را نیز دارد که هر کدام از آن‌ها نیز می توانند انتخاب‌های خوبی باشند. هم چنین می ‌توانید مثل طالع بینی های چینی، تصویر مخصوص ماه تولدتان را تاتو بزنید.

تاریخ زمان های خاص در تاتو معنا دار

دومین ایده تاتو معنا دار :  چهره ها ​

تصاویر واقع گرایانه از کودکان، همسران، و والدین نیز می توانند ایده های بسیار خوبی باشند. این تاتو ها، وقتی که با رنگ گری واش کار شوند، ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. شما هم چنین می‌توانید پرتره‌ های خود را با جزئیات بسیار  ریز طلایی یا نقره ای که سبک زندگی دوره ویکتوریا را ایجاد می‌کنند، ترکیب‌بندی کنید.

شما حتی می‌توانید از تاتو آرتیست خود بخواهید، قطعه ی الهام بخش از تصویر سه بعدی را برای تاتو ی خود انتخاب کنید. استعداد تاتو آرتیست، نقش اصلی را در این نوع تاتو ایفا می کند. پس در انتخاب تاتو آرتیست خود نهایت دقت را داشته باشید. پرتره‌ها گاهی خیلی خوب و گاهی بسیار بد هستند.

اگر شما این نوع تاتو را انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که یک عکس منبع با کیفیت بالا ارائه کنید تا بهترین عکس را به تاتو آرتیست خود بدهد تا بهترین کارش را به شما ارائه دهد.

ایده سوم تاتو معنا دار : شعر و  حروف

کلمات و اصطلاحات می‌توانند احساسات مورد علاقه شما را بیان کنند. تاتو روی مچ و یا ساعد درونی تان، جایی که بیشتر قابل‌مشاهده است، می‌تواند بهترین مکان برای شعر یا نقل قول یا قسمتی از متن کتاب باشد. در نظر داشته باشید که حتی می توانید از عزیزانتان بخواهید امضایشان را به شما بدهند تا تاتو آرتیستتان هم آن را برای شما کپی کند. برخی از افراد به  دلیل احترامی که برای عزیزان خود قائل هستند، از امضای آن ها نیز استفاده می کنند.

فیلم‌های محبوب، شخصیت‌های کتاب و بازی‌های ویدیویی ​

از پوکمون تا ابر قهرمان‌ها، در صنعت تاتو نقش بسیار مهمی دارند و بسیار گسترش پیدا کرده اند. برخی افرادی که معتاد به فیلم و یا کارتون های خاص هستند، تمایل دارند آن شخصیت ها را تا ابد روی بدن خود داشته باشند.

شخصیت های کارتونی در تاتو معنا دار

ایده‌ ای برای تاتو با معنا در سر ندارید ؟

اگر نمی‌توانید در مورد طرح به درستی تصمیم بگیرید، زمانی را برای پیدا کردن تاتو آرتیستی انتخاب کنید که به شما در انتخاب آن کمک کند. هنگامی که برخی جزئیات شخصی را برای تاتو آرتیست خود توضیح دادید، آن ها نیز می‌توانند به چند طرح براساس علایق، سرگرمی‌ها، تجربیات و شرایط شما متناسب با مکان مورد نظری که  شما می خواهید تاتو بزنید، پیشنهاد کنند. مهم نیست که تاتو آرتیست به شما چه پیشنهادی می دهد، اطمینان حاصل کنید که این پیشنهاد واقعا” برای شما مناسب باشد.

در انتخاب طرح عجله نکنید. به خصوص اگر  می خواهید طرح  تاتو معنادار انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که قرار است طرحی دائمی روی بدن خود داشته باشید. مجلات تاتو بسیاری از الهامات بصری را برای شما فراهم می‌کنند. یک دفتر یادداشت داشته باشید و تمام ایده‌های طراحی که چشم شما را گرفته‌اند را یادداشت کنید. وقتی که زمان تاتو زدن فرا برسد شما طرح های بسیار زیادی دارید که تاتو آرتیست می تواند از آن ها الهام بگیرد تا تاتوی مناسبی برای شما فراهم آورد.

همیشه سعی کنید جایی که می خواهید تاتو بزنید را در انتخاب طرح درگیر کنید؛ چون در اندازه و سبک آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد. برخی افراد چندین تاتو ی معنی‌دار را با هم جمع می‌کنند. برخی حتی تاتوی بعدی خود را به عنوان بخشی از طرح‌ های بزرگ‌تر که در طول یک دوره زمانی امضا می‌شوند، برنامه‌ریزی می‌کنند.

انتخاب بدون عجله و با فکر، بهترین راه برای انتخاب طرحی دائمی روی بدن شماست. در انتخاب آن ها دقت کنید؛ چون آن ها می توانند جزئیات زندگی شما را آشکار کنند. امروزه تاتو آرتیست ها در معرض فرصت‌های بسیار زیادی در این صنعت قرار دارند؛ چرا که تاتو ها از نظر اجتماعی قابل‌قبول‌تر می‌شوند. داشتن زمان کافی برای برنامه‌ریزی یک تاتو با معنا ارزش آن را دارد. شما این هنر  بدن  را برای یک عمر به تن خواهید داشت، پس عاقلانه انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *