تاتو آرتیست ها

ویدئو الین دیویدسون رکورد دار پیرسینگ piercing در گینس

دنیای مد و زیبایی امروز به جاهای عجیب و غریبی رسیده است. روش های مختلفی برای تغییر ظاهر با هدف جذاب و زیباتر شدن پدید آمده که مرزهای خلاقیت را کیلومترها جابجا کرده اند. قدیم ها خانم ها با یک سرخاب و سفیداب و بسیار ساده خودشان را زیبا می کردند و مردان با اصطلاح و پوشیدن یک دست لباس نو این کار را انجام می دانند، اما امروز دیگر سرخاب و سفیداب و لباس نو جای خودش را به انواع و اقسام روش های عجیب و غریب داده است. یکی از کار هایی که در دنیای مدرن امروز برای زیبایی انجام می شود پیرسینگ یا سوراخ کردن پوست است.

پیرسینگ (Piercing) یا همان سوراخ کردن پوست به منظور وارد کردن اشیای تزئینی و جواهرات است که شایع‌ترین و قدیمی‌ترین نوع آن سوراخ کردن نرمه و غضروف گوش است اما کم کم این کار به سوراخ کردن بینی ، گونه ، گوشه لب ، روی زبان ، کنار ناف و دندان و برخی جاهای دیگر کشیده شد و به مرور طرفداران خاص خودش را هم پیدا کرد. سوراخ کردن گوش برای آویزان نمودن گوشواره از سال های متمادی عمومیت داشته و خانم ها اغلب از سنین کودکی این کار را انجام می دادند. پیرسینگ نرمه و غضروف گوش معمولا” با استفاده از گان‌های مخصوص (دستگاه تفنگ مانند) انجام شده و برای قسمت‌های دیگر بدن از سوزن استفاده می‌شود. همچنین در مورد پیرسینگ دندان ابتدا سطح دندان تراش می‌خورد و بعد جواهر روی آن نصب می‌شود. در پیرسینگ چشم هم شیء تزئینی از طریق جراحی زیر ملتحمه قرار می‌گیرد که برای در آوردن آن هم بار دیگر به عمل جراحی نیاز خواهد بود. مثلا” سوراخ کردن کنار بینی برای کاشتن حلقه های طلایی یا روی زبان و سطح دندان برای آویزان کردن جواهرات توپی و چیزهای دیگر کنار ابرو و گونه امروزه خیلی مد شده است، اما در مورد این نوع جراحی های زیبایی حتما” قبل از اینکه کاری انجام دهید، تحقیق کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

ویدئو جدید الین دیویدسون

10 دلیل که بدنتان را پیرسینگ نکنید!

قبل از اقدام به پیرسینگ بدنتان ، خوب فکر کنید. در مورد پیرسینگ بدن نباید با شتاب تصمیم گرفت. اگر فکر می کنید دلایل قانع کننده ای برای این کار دارید، کمی وقت بگذارید و این متن را بخوانید و در آن تامل کنید. دلایل قانع کننده ی زیادی برای پیرسینگ نکردن بدنتان وجود دارد؛ 10 دلیلش را در اینجا می خوانید:

  1. نگرانی همیشگی از ابتلا به HIV
  2. خطر عفونت همیشه وجود دارد
  3. ممکن است به طور جدی آسیب ببینید
  4. ممکن است بعدا پشیمان شوید
  5. می تواند باعث شود که غیر حرفه ای به نظر بیایید
  6. می تواند دردناک باشد
  7. زندگی با پیرسینگ می تواند آزار دهنده باشد
  8. می تواند زندگی شخصیتان را تحت تاثیر قرار دهد
  9. به چشم بعضی ها ممکن است «نا .متعارف» به نظر برسید
  10. همیشه «باحال» به نظر نمی آیید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *