تاتو آرتیست ها

تاتو آرتیست و نقاش؛ گای آچیسون Guy Aitchison

ویدئو تاتو آرتیست و نقاش؛ گای آچیسون

گای آچیسون متولد 1968، تاتو آرتیست و نقاش است که در میشیگان متولد شده است. نقاشی را در سال 1985 و تاتو را در سال 1988 شروع کرده است. او هم چنین چندین کتاب منتشر کرده است. گای با همسرش، میشل ورثمن، که او هم تاتو آرتیست است یک استودیو به نام هایپر اسپیس دارد.

برادر گای، هانا آچیسون، شوی تلویزیونی در مورد تاتو دارد که گای تا به حال چندین بار مهمان برنامه اش شده است. هنگامی که او ۲۱ سال داشت برای یکی از معروف ترین خوانندگان متال تاتو زد.

گای آچیسون در سن 17 سالگی کاراموزی اش را در رشته ی هنر گذراند. او پس از اتمام کاراموزی اش برای کاور آلبوم های خواننده های معروف شروع به نقاشی کرد. او در سال 1989 به مدت دو سال دوره ی کاراموزیش را در زمینه ی تاتو گذراند و بعد از آن استودیو ی شخصی خودش را راه اندازی کرد و به همین دلیل آزادی بیشتری داشت و می توانست به کشورهای دیگر سفر کند و بر روی نقاشی اش تمرکز کند.

تاتو آرتیست گای آیتیکسون

طرح های تاتو ی او در مجله های مربوط به تاتو و هم چنین تعدادی از کتاب های هنری به چاپ رسیده است. گای معتقد است که تاتو یک نوع انتقادی از هنر تجاری است. به این دلیل که شکست و موفقیت در هر پروژه ای می تواند برای مشتریان پیامد هایی داشته باشد و در مقابل، تمرکز و تعهد زیاد بر روی کار می تواند باعث رضایت مشتری و ایده های تازه برای تاتو آرتیست باشد. از طرف دیگر به عقیده ی او نقاشی نسبت به  تاتو محدودیت‌های سنتی را ندارد مثل سایز، بودجه، تحمل درد، توانایی پاک کردن و سلیقه ی مشتری. او می گوید نقاشی به فرد اجازه ی آزمایش و امتحان کردن می دهد که در تاتو نمی شود این ریسک را انجام داد. بعلاوه نقاشی فرصتی برای دنبال کردن ابهامات مفاهیم شخصی است و جنبه ی تجاری ندارد.

گای آچیسون بسیار به مشتریانش متعهد است و روی پوست آن ها آزادانه کار می کند؛ به همین دلیل آن را به نقاشی ترجیح می دهد. به صورت کلی او تمرکزش روی اشکال هندسی و ساختارهای طبیعی و اشکال توهم زا و هنر انتقادی می باشد. به اعتقاد او این شکل از هنر باید به عنوان یک اثرهنری شناخته شود، در صورتی که بسیاری از افراد آن را اثر هنری به حساب نمی آورند.

در سال ۲۰۱۲ اولین کنفرانس بین المللی تاتو، که بسیاری از تاتو آرتیست های معروف دنیا حضور داشتن، شرکت کرد و مهارت خود را به نمایش گذاشت. هدف این سمینار آوردن شرایطی برای بالا بردن سطح تاتو آرتیست ها بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *