طرح تاتو

برترین های تم تاتو برای نماد عشق

آیا میل دارید به عشق خود نسبت به معشوق تان اعتراف کنید؟ چرا یکی از سمبل های عشق را برای تاتو امتحان نمی کنید؟ ما در اینجا چند تم تاتو رایج برای نماد عشق را به شما معرفی می کنیم که هر کدام معانی و مفاهیم متفاوتی دارد.

تم تاتو قلب کلاسیک

هیچ چیز مثل تاتوی قلب نمی تواند نشان دهنده ی عشق باشد. شما می توانید این تاتو را در هر جای بدن خود داشته باشید که بیشترین استفاده از آن تا به حال روی بازو بوده است؛ اما این به آن معنا نیست که شما نمی توانید فراتر از آن بروید و جای دیگری این تاتو را داشته باشید تا کاری منحصر به فرد انجام دهید.

می توانید چندین قلب کوچک و زیبا را روی مچ دستتان تاتو بزنید. ایده ی دیگر برای این طرح تاتو قلب نیمه است. می توانید نیمی از قلب را شما و نیم دیگر را طرف مقابل انجام دهد تا با یکدیگر تکامل پیدا کنند. این طرح برای دست یا مچ بسیار زیبا خواهد شد.

تم تاتو قلب کلاسیک

تم تاتو قفل و کلید

تاتو های قفل و کلید ایده های جالبی برای نشان دادن عشق و علاقه هستند. می توانید برخی از ظرافت های دوره ی ویکتوریا را به طراحی خود با یک کلید سبک اسکلتی اضافه کنید تا آن را جذاب تر کنید. برای اینکه تاتوی شما دیده شود می توانید آن را روی دست خود قرار دهید.

تم گل رز ​

تاتو رز یکی از محبوب‌ترین طرح‌های گل و دلیل خوبی است. ​از رز زرد گرفته تا رز قرمز که همیشه نماد عشق بوده است، می توانند ایده های بسیار خوبی باشند. حتی رز سیاه وخاکستری همراه با سایه های سه بعدی هم بسیار زیبا خواهد شد.

تم تاتو گل رز ​

شعر ها و نقل قول ها

نقل قول ها و اشعار عاشقانه بهترین راه برای بیان عشق است. آن ها را می توان در بسیاری از نقاط مانند کمر، شانه‌ها و مچ دست قرار داد.​ دقت کنید که اشعار مورد علاقه از موزیک های خاص، کتاب یا نقل قولی از فیلم را انتخاب کنید تا برای همیشه معنی و مفهوم داشته باشد. اگر می خواهید حس نوستالژی را به طرح تاتو ی خود القا کنید، می توانید از فونت های خاص استفاده کنید.

پرتره‌ ی کسی که دوستش دارید

پرتره های سیاه و خاکستری معشوق یا هر کسی که برای شما عزیز است، انتخاب مناسبی هستند. می توانید حتی آن را با جزئیات کمتر یا حتی نیم رخ تاتو بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد و از عهده ی تاتو آرتیست نیز خارج نباشد.​ همچنین می توانید به جای موی بانوان از طرح گل الهام بگیرید.

روبان عروسی

روبان های عروسی یک سنت قدیمیست که هر عروس و دامادی به آن پایبند هستند. و تاتو آن نشان دهنده ی تعهد زوجین به بکدیگر است. می توانید در کنار یک شعر عاشقانه ی زیبا ربان را تاتو بزنید. یک روبان ساده و ظریف که می تواند روی دست شما باشد.

تم تاتو پرندگان

این طرح یه ایده ی مدرن است. اگر به طبیعت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که مرغ عشق هیچ وقت بدون جفت خود پرواز نمی کند؛ حتی عقاب ها و قو ها و کبوتر ها هم به یکدیگر می چسبند و در حال عشق ورزیدن به یکدیگر هستند. می توانید یکی از پرندگان را همراه یک پر روی پشت یا بازوی خود تاتو بزنید تا حس آن را نیز عمیق تر کنید.

تم تاتو پرندگان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *