اطلاعات جانبی تاتو, مشکلات و معضلات تاتو

چه عواملی ممکن است بر درد تاتو تاثیر بگذارد؟ ​

عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند تاثیر زیادی بر میزان درد تاتو در طی یک جلسه داشته باشند. همچنین راه‌های زیادی برای کمک به مقابله با سطوح مختلف درد ناشی از آن نیز وجود دارد که در ادامه به مواردی از آن ها اشاره می کنیم.

تاثیر محل تاتو در درد تاتو :

ناحیه انتخاب شده برای تاتو زدن تاثیر مستقیمی با میزان درد آن دارد. به طور معمول، نواحی گوشتی بدن کم‌ترین درد را دارند. در حالی که نواحی بسیار نازک پوست با چربی کم، به طور کلی دردناک‌تر هستند، به ویژه اطراف مکان‌های استخوانی. البته این موضوع در افراد مختلف متفاوت است، ممکن است یک فرد در هنگام تاتو زدن در یک ناحیه دچار درد و رنج باشد و شخص دیگری همان منطقه را به راحتی تاتو بزند و دردی احساس نکند.

تاثیر سبک تاتو​ در درد تاتو :

انواع مختلفی از سبک‌های تاتو وجود دارند و همه آنها به روش‌های مختلفی انجام می‌شوند. به عنوان مثال، یک تاتو پرتره به طور طبیعی حاوی تعداد زیادی سایه زنی است و تاتو آرتیست در مقایسه با انجام کار های توصیفی و شکلی باید از انواع مختلف سوزن ها در دستگاهش استفاده کند. متناوبا”، طرح های توصیفی هم درد های خاص خودشان را دارند و در برخی از طرح ها نیز سایه زنی وجود دارد. اما برای این سبک تاتو، تاتو آرتیست از سوزن های کمتری در دستگاه خودش استفاده خواهد کرد پس احتمالا” درد کمتری هم متحمل خواهید شد.

همچنین هر تاتو آرتیست سبک شخصی خود را دارد. بعضی از آنها به سرعت کار می‌کنند و بعضی از آنها آهسته کار می‌کنند. دست برخی بسیار سبک است و دست برخی از آنها سنگین می باشد. یک تاتو آرتیست ملایم و کند کار می کند و تاتو آرتیست دیگر خشن و سریع کار می کند و درد کمتری برای مشتری ایجاد می کند. سبک تاتو و سبک کاری تاتو آرتیست نقش به سزایی در میزان درد ایجاد شده در حین پروسه تاتو دارد.​

استراحت :

استراحت کافی و داشتن آرامش قبل از زدن تاتو می تواند در میزان درد شما در حین تاتو نقش زیادی داشته باشد. بودن در یک حالت آرام و راحت به این معنی است که بدن شما بهتر می تواند از پس تاتو زدن بر بیاید و آمادگی بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر، اگر بدن شما خسته و استرس زده باشد، نسبت به درد و دیگر عوامل بیرونی، بسیار حساس‌تر خواهد بود و واکنش بیشتری نشان خواهد داد. ​

 عوامل تاثیر گذار در درد تاتو

به یاد داشته باشید که هر چقدر تاتو آرتیست سریع‌تر کارش را به پایان برساند، درد هم سریع تر از بین خواهد رفت. افرادی که تاتو زده اند می گویند که با تاتوی سریع بهتر از تاتوی کند و آرام کنار می آیند، چون احساس می کنند پوستشان بی حس شده است و درد را زیاد حس نمی کنند. اینکه چگونه یک تاتو آرتیست سوزن را در دستگاهش جا بزند هم می تواند فاکتوری برای میزان درد باشد.

اگر می‌خواهید به روش سنتی تاتو بزنید، به احتمال زیاد درد زیادی را تجربه خواهید کرد. این روش برای تاتو آرتیست ها نیز سخت‌تر است زیرا باید به طور مداوم، مقدار فشار زیادی بر روی منطقه مورد نظر به خاطر فقدان دستگاه اعمال کنند. بهتر است بدانید روش خاصی برای کاهش درد حین تاتو وجود ندارد اما هر چقدر که یک تاتو آرتیست سریع‌تر تاتو بزند، کمتر درد را احساس خواهید کرد.

همه ی افرادی که تاتو می زنند درد را تجربه خواهند کرد. ​این را در ذهن داشته باشید هیچ فردی نبوده که تاتو زده باشد و درد را احساس نکرده باشد. البته بسته به عوامل مختلف و چیز هایی که در بالا گفته شد افراد مختلف درد متفاوتی را در حین پروسه تاتو متحمل خواهند شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *