انتخاب رنگ ها در تاتو

رنگ تاتو می تواند بسیار بیشتر از پوست در بدن حرکت کند

رنگ تاتو می تواند بسیار بیشتر از پوست در بدن حرکت کند

نظری از بروس وای لی و چاپ شده در Forbes

آنچه در عکس می بینید پای جنی مک کارتی است.

آیا خظر دیگری غیر از بیماری های عفونی نظیر هپاتیت در اثر انجام تاتو وجود دارد؟ تحقیقی که در مجله Scientific Reports چاپ شده است نشان داده است که رنگ تاتو می تواند عمقی بیشتر از صرفا پوست را طی کند.

معمولا زمانی که ما در اتاق نشیمن تاتو می رویم و از ما پرسیده می شود که چه ناحیه ای قرار است تاتو شود، پاسخ نمی دهیم که در غدد لنفاوی بدن مان تاتو انجام شود.

اما به هر حال محققانی از آلمان و فرانسه از اسکترومتری و فلورسنس X-ray برای کنترل پوست و غدد لنفاوی 4 فرد تاتو شده و دو فرد تاتو نشده در گروههای انسانی استفاده کرده اند. و دریافته اند که رنگ تاتو در غدد لنفاوی وجود دارد و سطح افزایش یافته ای از آلومینیوم، کرو، مس ، آهن و نیکل در دو مورد از 4 نفری که بدن آنها تاتو شده بود و همچنین سطح افزایش یافته ای از تیتانیوم در تمامی 4 نفر تاتو شده وجود دارد. در واقع غدد لنفاوی با رنگ تاتو دارای ته رنگ شدند و حاوی ذرات نانو (ذرات بسیار ریز) از اجزای پیگمنت های سمی تاتو نیز بودند.

در حالیکه هنوز مشخص نیست که چه میزان از ذرات در غدد لنفاوی می تواند بر سلامتی انسان تأثیربگذارد ، این نشانه ای است که رنگ تاتو بسیار فراتر از آنچه انتظار می رود در بدن حرکت می کند.

الکساندر شپارد ، هنرمند تاتو، در سمت چپ برای جاستیس آنجل تاتوی از گرفتگی sparxwox را انجام می دهد.

رنگ تاتو می تواند بسیار بیشتر از پوست در بدن حرکت کند

در نتیجه شما می توانید دریابید که در رنگ تاتو پیش از اینکه انجام شود چه موادی وجود دارد. سارا اورت در اخبار مهندسی و شیمی می نویسد که پیگمنت های تاتو می تواند همان موردی باشد که در بافت ها، پلاستیک ها و رنگ خودروها استفاده می شود و حاوی ترکیبات کارسیوژنیک نظیر هیدروکربن ها آروماتیک پلی سایکلیک (PAHs) هستند. همانگونه که مقاله ای در مجله Scientific American اشاره می کند رنگ تاتو می تواند حاوی جیوه، سرب، آنتیمون، بریلیوم ، کبالت و آرسنیک باشد.

در این قسمت بخشی از برنامه The Morning از شبکه CBS موجود است که به برخی از ریسک های بالقوه انجام تاتو شامل واکنش های التهابی یا آلرژیکی و سرطان اشاره می کند:

چنانچه می بینید، تولیدکنندگان رنگ تاتو و هنرمندان کمتر از تولید کنندگان دارویی و واکسن ها و پزشکان و افراد فعال در زمینه سلامتی مورد ممیزی قرار می گیرند. و در نتیجه این مورد که بتوان دریافت که رنگ تاتو واقعا چه چیزی است بسیار دشوار است.

مقاله پیشنهادی رنگ تاتو می تواند بسیار بیشتر از پوست در بدن حرکت کند :

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *