انتخاب رنگ ها در تاتو

تغییر رنگ تاتو به سبز و آبی

وقتی صحبت تاتو می شود، هیچ چیز بدتر از این نیست که تاتو رنگش تغییر کند یا به مرور زمان محو شود. برخی مواقع تتو ها تغییر رنگ می دهند و به سبز یا آبی تبدیل می شوند.

مهم نیست اگر یک تتوی کوچک داشته داشته باشید یا اینکه تمام بدنتان تتو داشته باشد، مهم این است که ماندگاری تاتو ذهن دارندگان آن را مشغول می کند. اینکه قرار است تتو روی پوستشان یک ماه بماند یا یک سال یا بیشتر؛ یا اینکه در 20 سال آینده تاتو روی پوست شما چه شکلی خواهد شد. ​هیچ کس دوست ندارد که تتوی زیبایی که انتخاب کرده است تغییر رنگ بدهد. برخی از قسمت های بدن هستند که روند پیری در آن دیرتر اتفاق می افتد. پس بهتر است قبل از اینکه زیر سوزن بروید تحقیقات خود را انجام دهید. برای مثال تتو هایی که روی انگشت انجام می شوند ماندگاری کمتری دارند، پس احتمالا” پس از کمی تحقیق انگشت را برای تاتو انتخاب نمی کنید.

تغییر رنگ تاتو به سبز و آبی

اما تکلیف تاتو هایی که به آبی یا سبز تغییر رنگ می دهند چیست؟

​احتمالا” کسانی را دیده اید که طرحشان آن رنگ اولیه را ندارد و پس از چند سال تغییر کرده است. حال ببینید نظر تاتو آرتیست های حرفه ای در این مورد چیست.

جان می‌گوید: “این تغییر رنگ فقط با جوهر سیاه اتفاق می‌افتد” این اطلاعاتی بود که من انتظارش را نداشتم. اما “آدال ری” هم از نیویورک، با این نظر موافق است: ” این تنها جوهر سیاه است که هم توسط بدن جذب‌شده و هم در طول زمان محو می شود، چون تراکم رنگ کمتری دارد. جان توضیح می‌دهد: ” هر نوع جوهر سیاه توسط تولید کنندگان مختلف با مواد تشکیل دهنده ی مختلف ساخته می‌شود. مثلا” مشکی مایل به آبی، مشکی خاکستری و مشکی خالص. همه انواع مشکی هستند که به طور متفاوت با هم فرق دارند. سن تاتو، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، محل تتو و نوع جوهر همه فاکتور های مهمی در این امر هستند. جان در مورد کیفیت و بهبود رنگ ها در طی سال ها می گوید: رنگ دانه هایی که قبلا” استفاده شده و کیفیت پایین تری داشتند، با گذشت زمان تغییر رنگ بیشتری دادند؛ اما در طول زمان کیفیت رنگ و در نتیجه ماندگاری آن بالاتر رفته است. پس می توان گفت تاتو هایی که سبز یا آبی شده اند، ممکن است مربوط به چندین سال پیش بوده باشند.

می توان نتیجه گرفت برای اینکه تتوی بهتر و با کیفیت تر با ماندگاری رنگ بالایی داشته باشید، باید قبل از انجام تاتو در موردش کامل تحقیق کنید تا بدانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “تغییر رنگ تاتو به سبز و آبی

  1. Mmdttoo گفت:

    دوستان اگر با تغیر رنگ تاتو مشکل دارید و نمیتونید مشکی موندش رو تضمین کنید
    راحلش اینه
    به ازایه هر یک میل رنگ مشکی یک قطره قرمز سیر ( اشباع شده )
    استفاده کنید
    رنگش تا ابد و در مشکی میمونه
    برای رنگ های روشن
    در هر دو میل یک قطره زرد استفاده بشه
    نکته:به هیچ عنوا با رنگ سفید این حرکتو نزنید

    1. ماريا گفت:

      منظورتون از قرمز سير چه قرمزيه؟!

    2. دانیال گفت:

      منبعی از این حرفتون دارین جناب ؟؟

  2. ارین گفت:

    سلام
    من کامنت ها رو خوندم،در مورد ترکیب رنگ قرمز ممکنه دوستمون درست گفته باشه اما من رو یاد موضوعی انداخت که شاید به کارتون بیاد.
    این مطلب روهم من در پک های اموزشی بهروز جونز دیدم.
    برای افراد با رنگ پوست روشن بهتره و البته ایشون می گفتن که الزامیه،دو قطره رنگ قرمز داخل تشتک رنگ مشکی بریزید و برای پوست های تیره دو قطره رنگ ابی به مشکی اضافه کنید. این کار باعث شاین شدن و ماندگاری بهتر رنگ مشکی در بلند مدت میشه و می تونه تفاوت محسوسی رو در اجرای شما ایجاد کنه.به شخصه من هر بار همین کار رو مب کنم و توصیه می کنم ک امتحان کنید.
    لازم به ذکره حتما دستگاه میکسر هم داشته باشید گرون هم نیست چیزی حدود ۱۰۰ تومنه که خوب بتونه رنگ رو ترکیب کنه.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *