طرح تاتو

تاتو های کوچک با معنا

​برخی دوست دارند روی مچ تاتو های کوچک داشته باشند، اما نمی خواهند که رنگی باشد و همچنین تمایل دارند برایشان معنای احساس داشته باشند. در صورتی که طرح مناسبی برای مچ دست پیدا نمی کنند که معنا دار هم باشد. پس ایده های مناسب برای تاتو در این ناحیه چه می تواند باشد ؟

مچ دست، جای مناسبی برای یک تاتوی کوچک است. شما آن را روزانه می‌بینید و اگر از آن خسته شدید به راحتی می توانید آن را با دست‌بند، جواهرات و یا ساعت کاور کنید. برای ایده‌های احساسی و معنی‌دار، بیشتر از نشانه های نجومی استفاده کنید. هر دوازده نشانه زودیاک، نماد منحصر به فرد خود را دارند. برای اینکه نماد خود را برای الهام گرفتن پیدا کنید، به صورت آنلاین آن ها را چک کنید. دیگر ایده‌های طراحی منحصر به فرد برای مچ دست عبارتند از هلال ماه، تاتوی ستاره‌ای و همچنین حروف، می توانید حرف اول اسم خود یا هر کسی را بسیار تمیز و مرتب تاتو کنید.

نشانه زودیاک در تاتو های کوچک

یک ایده دیگر برای تاتو که می‌تواند در مقیاس کوچک خوب باشد، می‌تواند طرح یک کلید یا قفل باشد. اگر اهل ورق بازی کردن هستید می توانید خال های ورق ( مثلا” پیک ) را برای تاتو انتخاب کنید.

شعر های کوچک نیز انتخاب خوبی برای طراحی تاتو های کوچک اما معنی‌دار هستند. نمونه‌هایی از کلمات کوتاه و شیرین که دارای اهمیت هستند ممکن است شامل “عشق”، “امید”، “لذت” و “صلح” باشند.

برخی افراد به جای استفاده از کلمات یا دیگر نماد ها از صور فلکی برای علامت تولد خود استفاده می‌کنند. طراحی های نقطه ای هم ایده ی بسیار خوبی برای طراحی های کوچک می توانند باشند.

برای دختر ها، تاتو های زیبا و قشنگ بسیار زیادی وجود دارد که معنا دار هم هستند؛ مثل یک قلب کوچک یا یک شمع کوچک با شعله روی مچ دست.

تاتوی صلیب می‌تواند بسیار کوچک باشد و البته معنای مذهبی قابل‌توجهی در میان مسیحیان دارد. برای تاتو های غیر مذهبی هم ستاره ی پنج پر طرفدار زیادی دارد.

تاتو های کوچک صلیب

انتخاب‌ های مورد علاقه دیگر برای تاتو های کوچک طرح هایی مثل دسته ی پرندگان و همچنین الماس هستند. تاتوی الماس معمولا” روی انگشت مورد استفاده ی بسیار قرار می گیرد.

تاتو های مذهبی که در مقیاس کوچک هستند، شامل بودا یا کلماتی مانند “OM” می‌شوند. همچنین می‌توانید به دنبال چند تاتوی ستاره‌ای پراکنده برای یک نمایش عرفانی از اعتقادات خود باشید.

تاتوی اسامی، همیشه می‌تواند جنبه احساسی داشته باشد، اما مطمئن شوید که واقعا” می‌خواهید به آن فرد یا آن اعتقاد تعهد داشته باشید. به جای آن می توانید جزئیات شخصی دیگر در مورد آن فرد را تاتو بزنید؛ مثل تاریخ تولد یا عدد شانس او می تواند یک ایده ی منحصر به فرد باشد.

بزرگ‌ترین نکته‌ای که شما در کنار ایده طراحی خود خواهید داشت اندازه آن است. از آنجا که تاتو آرتیست شما می‌خواهد آن را نگاه کند، بهتر است اطمینان حاصل کنید که می توانید به قضاوت آن‌ها در مورد هنر بدن خود اعتماد کنید. برای اینکه طراحی شما به بهترین حالت ممکن دیده شود، بهتر است که ایده تاتو ی اصلی را در مقیاس بزرگ‌تر ارائه دهید. اگر این کار را انجام نمی دهید، پس به تاتو آرتیست خود اطمینان کنید تا شما را در مسیر درست هدایت کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *