طرح تاتو

تاتو برای نقاط مختلف بدن خانم ها

جاهای تفاوتی در بدن وجود دارد که می توان بر روی آن تاتو کرد. در این مقاله به این نقاط اشاره، و توضیحی در مورد این که چه مدل هایی مناسب این نقاط هستند اشاره می شود.

تاتو برای مچ پا

تاتو در این قسمت کاملا” نمایان است، زیرا حتی با یک شلوار ساده نیز تاتوی دور مچ پای شما مشخص و بسیار جذاب خواهد بود. می توانید با یک کفش پاشنه بلند و تاتوی روی مچ پایتان زیبایی منحصر بفردتان را به نمایش بگذارید. از جمله تاتوهای محبوب این ناحیه، طرح های مدور که دور مچ می پیچند است. اسمال تاتوهای فانتزی نیز در کنار قوزک یا پشت مچ پا زیبا می شوند. طرح های مائوری نازک یا گل و ساقه های درهم تنیده رنگی انتخاب های منحصر بفرد و جذابی هستند.

تاتو برای مچ پا

ساق پا

برای انتخاب طرح روی ساق گزینه های متنوع تری خواهید داشت. مثل تاتوهای عمودی پشت ساق، یا گل هایی که به دنبال هم روی ساق پا کشیده می شوند. گل های شیپوری معروف سبک گِری واش برای ساق پا بسیار زیبا خواهند شد.

ران پا

طرح های ماندالا و نیلوفر آبی روی ران پر طرفدارند. از مزایای تاتو در این ناحیه برای زنان بدون درد بودن آن است. زیرا اصولا” نواحی که فاصله بیشتری با استخوان دارند درد خیلی جزئی و کمی را در تاتو خواهند داشت، پس با خیال راحت طرحتان را انتخاب کنید.

مچ دست

مچ دست همیشه در معرض دید است، به همین خاطر هم طرفداران زیادی برای تاتو را به خود جذب کرده است. در این ناحیه معمولا” طرح های اسمال یا فونت های معنا دار یا نماد های خاص مثل نقطه ویرگول یا نماد فمنیسم و ازین موارد به کار برده می شود. طرح های بزرگتر فقط بعضی نیم دایره های سبک ماندالا هست. (سطح درد در نزدیکی مچ دست تقریبا” قابل توجه، و از ۱ تا ۱۰، حدودا” ۸ می باشد)

ساعد دست

طرح های مناسب ساق دست بهتر است نازک و کشیده باشند که در امتداد ساق دست از بالا به پایین قرار بگیرند. گاهی طرح های سبک مائوری که بصورت گرد دور ساق دست می پیچند هم زیبا خواهند شد. می توانید جمله های معنادار یا اشعار شاعران بزرگ را با فونت های انتخابی سنتی نستعلیق و شکسته یا لاتین و پیوسته می باشد، که بسیار زیبا خواهند شد.

تاتو برای ساعد دست

تاتو بازو

برای انتخاب طرح روی بازو انتخاب های بیشتری دارید چون محیط مناسب برای زدن طرح های بزرگتر است. برای زنان طرح های رنگی و آبرنگی، گل های سایز متوسط انتخاب های پرکاربرد و زیبایی هستند.

تاتو شکم، پهلو و کمر بانوان

تاتو شکم زنانه

زنان علاقه ی بسیار زیادی به تاتو در ناحیه ی زیر شکم یا گوشه ی زیرین شکم نزدیک استخوان لگن یا در امتدادش بصورت مورّب دارند. جدا از بحث جذابیت خصوصی تاتو، مقوله ی زایمان و بارداری و ترک های بعد زایمان یا جای بخیه ی عمل سزارین در زنان باعث شده تا پوشانندگی تاتو در این ناحیه بسیار پر طرفدار شود. گل های رنگی همراه با شاخ و برگ و یا شکوفه های زیبای گیلاس آبرنگی پیشنهاد خوبی برای شماست. البته تاتوهای گرد و مدوّر که دور ناف میپیچند هم پرکاربرد و زیبا هستند.

تاتو پهلو و کنار ران

طرح های بزرگ و گل درشت برای پهلو و کنار ران زنان بسیار زیبا می شود. سبک ماندالا، گل های رز بزرگ و گل نیلوفر برای این ناحیه پر طرفدار، قابل اجرا و بسیار زیباست.

تاتو پهلو و کنار ران

تاتو کمر

طرح های بسیاری از تاتو روی کمر زنان اجرا می شود و موارد انتخابی بسیار وسیع و در دسترس است. طرح های عمودی نازک در راستای ستون فقرات مناسب می باشد. مثل جملات زیبای چینی، اشعار فارسی شعرای بزرگ و نهایتا” فونت های لاتین معنادار.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *