تاتو آرتیست ها

تعدادی از تاتو آرتیست های مشهور دنیا و دستمزد آنها

در این مقاله با 10 نفر از تاتو آرتیست های به نام و مشهور در دنیا و میزان دستمزد آنها  آشنا شوید:

1.  تاتو آرتیست اسکات کمپل، دستمزد برای ساعت اول 1000 دلار و ساعات بعدی 200 دلار

مارک جیکوبز، جاش هارتنت و هیث لجر مرحوم از مشتریان اسکات می باشند. تخصص او در حروف نگاری و تزئینات آنتیک است. او می تواند طرح های کلاسیک مانند لنگر و قایق های بادبانی را نیز پیاده کند. تنها مشکل اینجاست که او فقط در آخر هفته ها تاتو انجام می دهد، زیرا به کارهای دیگری هم چون طراحی تبلیغاتی مشغول است.

تاتو آرتیست اسکات کمپل

2. تاتو آرتیست امی جیمز، دستمزد ساعتی 500 دلار

امی جیمز چهره اول برنامه های Miami Ink و NY Ink کانال TLC است. او سالنی هم در لندن به نام Love Hate Social Club دارد. او اولین تاتویش را در 15 سالگی انجام داد و بعد ها در سالنی به نام Tattoos by Lou آموزش دید. او در نهایت برای خودش در میامی سالنی به نام Love Hate Tattoos باز کرد. جیمز شرکت تولیدی پوشاکی به نام DeVill هم دارد. او حدود 5.1 میلیون دلار ثروت دارد.

3. تاتو آرتیست آنیل گوپتا، دستمزد ساعتی 450 دلار

آنیل گوپتا به خاطر پرتره های رئالیستیک و طراحی دقیق آثار هنری مشهور است. او یک بار طرح روی کاور آلبوم 1974 Grateful Dead با عنوان “اسکلت های کمد” را کپی کرد. این تاتو آن قدر دقیق و مشابه کاور این آلبوم بود که به نظر می آمد فتوکپی شده است. گوپتا می تواند گره های سلتیک پر جزئیات با طرح های پیچیده را نیز پیاده کند. او خودش تاتو های زیادی از قبایل مختلف دارد. او می تواند نقاشی های لئورناردو داوینچی و سالوادور دالی را نیز تاتو کند. بعضی از مشتریان او عبارتند از جان مک انرو، کریستین اسلیتر و رزی اودانل. مشتریان باید از شش ماه قبل برای تاتو از او وقت بگیرند.

4. تاتو آرتیست پل بوث، دستمزد ساعتی 300 دلار

اگر شما هم به موزیک هِوی متال، اینداستریال، گوتیک، راک اند رول و غیره علاقه دارید، پل بوث تاتو آرتیستی است که می تواند تاتوی مورد علاقه شما را دقیق پیاده می کند. تخصص او در چیز هایی است که راکر ها دوست دارند. طرح های مورد علاقه او تاتو های گوتیک و وحشتناک رئالیستیکی هستند که با ته رنگ های خاکستری و طوسی کار می شوند. اعضای گروه های موزیک سپولتورا، پانترا و اسلیپنات، مشتریان او هستند. او کارهایش را با دست خالی و جوهر مشکی انجام می دهد. او به خاطر توجه به جزئیات ریز و دقیق در کارهایش مشهور است. او در برنامه های شبکه های CNN ،CNBC Discovery Network و TLC حضور یافته است. البته او حد و مرز های خاص خودش را دارد و روی صورت تاتو نمی کند. مشتریان او باید دو سال در نوبت باشند، زیرا نام او در این صنعت بسیار مشهور است و تقاضای کار های او بالاست.

تاتو آرتیست پل بوث

5. تاتو آرتیست کت وون دی، دستمزد ساعتی 200 دلار یا بیشتر

کت وون دی و امی جیمز چهار فصل در برنامه Miami Ink حضور داشتند. این دو نفر جدا شدند و کت برای خودش سالن High Voltage Tattoo را در لس آنجلس باز کرد. این سالن تبدیل به سوژه برنامه ای به نام  LA Ink شد. می گویند او 5 میلیون دلار ثروت دارد. حداقل هزینه تاتو در استودیوی او ساعتی 200 دلار است و این قیمت به عوامل زیادی از جمله میزان جزئیات و اندازه تاتو بستگی دارد.

6. تاتو آرتیست استفانی تامز، دستمزد ساعتی 200 دلار

استفانی تامز قبل از اینکه تمرکزش را روی تاتو بگذارد، در رشته طراحی گرافیک درس خوانده است. او در سالن تاتوی مشهور نیویورک یعنی Adorned کار می کند. تخصص او در حروف نگاری است و تاتو های او از حروف، طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند. از آنجایی که تاتو دائمی است، او مشتریانی که طرح های غیر واقعی و نازیبایی دارند را تشویق می کند که این کار را نکنند.

7. تاتو کار براندون باند، دستمزد ساعتی 200 دلار

براندون باند یکی از موفق ترین و مشهور ترین تاتو آرتیست ها در دنیاست. او در آتلانتا کار می کند و چندین مغازه دارد. Stranglehold متعلق به اوست و در آن همه محصولات مربوط به تاتو ، از کتاب و فیلم سینمایی گرفته تا پوشاک و غیره به فروش می رسد. باند خیلی سریع کار می کند و هزینه دو ساعت کار حداقل 400 دلار می باشد.

8. تاتو کار دیو تدر، دستمزد ساعتی 150 دلار

دیو کارش را با پیرسینگ در کارولینای جنوبی آغاز کرد، در این ایالت پیرسینگ غیرقانونی است. او سپس به فلوریدا رفت تا چیز های بیشتری در مورد تاتو یاد بگیرد. در نهایت او به بولداگ تاتو رفت و در آنجا پیش هولدن ریچیسون آموزش دید. این دو با هم آنجا را ترک کردند و به بابیلون تاتو پیوستند. همانجا بود که تدر با افرادی همچون نووی فیلوپوویچ و جان کویرو آشنا شد و از آنها چیزهایی یاد گرفت.

9. تاتو کار باب تایرل، دستمزد ساعتی 150 دلار

باب بخاطر واقع گرایانه بودن تاتو هایش مشهور است. تاتو های او آنقدر واقعی به نظر می رسند که گویی اشیای انیمیشنی هستند. او وقتی 34 سالش بود کار تاتو را شروع کرد و خیلی زود برای خودش در این حوزه نام و نشانی دست و پا کرد. تخصص تایرل در پرتره های سیاه و خاکستری رئالیستیک است.

تاتو کار باب تایرل

10. تاتو کار مایک روبندال، دستمزد ساعتی 125 دلار

مایک قبلاً برای Adorned کار می کرد، ولی حالا مغازه خودش را دارد. او در سریال Tattoo Wars شبکه TLC هم بازی کرده است. روبندال به تاتو هایی علاقه دارد که از فرهنگ شرقی به خصوص ژاپن الهام گرفته شده اند. به همین دلیل او بیشتر ماهی قرمز و شکوفه های گیلاس را برای تاتو هایش انتخاب می کند. او از تاتو های ترسناک و نئو سنتی هم خوشش می آید و هنر شرقی را با چیز های ترسناک ترکیب می کند. برنامه کاری او پر است و مشتریان او باید یک سال منتظر بمانند تا نوبتشان بشود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *