ریموو تاتو, مشکلات و معضلات تاتو

اسکار تاتو خانم جوان با استفاده از کرم های پاک کننده

در 12 ماه می 2017، مجله ی Chilean و وبسایت سرگرمی BioBio chile، مقاله‌ای در مورد خانم جوانی به نام Pasuda Reaw منتشر کرد که پس از استفاده از کرم های پاک کننده تاتو اسکار آن روی پوستش مانده بود. این خانم تصمیم می‌گیرد که از شر تاتوی روی قفسه سینه و استخوان ترقوه اش خلاص شود.  یک جوان تایلندی به او یک روش پاک کننده به نام Rejuvi پیشنهاد می کند. این جوان کرمی به او معرفی می‌کند که باید همانند رنگ تاتو با سوزن به پوست تزریق شود. مواد شیمیایی این کرم با تخریب رنگ دانه ها و درد پوست می‌تواند به راحتی تاتو را پاک کند. نتیجه این روش یک اسکار عفونی بزرگ برای آن خانم جوان بود. بسیاری از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی این موضوع را به اشتراک گذاشتند و عکس های آن خانم جوان را در معرض دید همگان قرار دادند. بسیاری از افراد داستان این خانم جوان و عکس های او را باور نمی‌کردند اما عکس ها واقعی بودند. با وجود این که این روش از لیزر درمانی راحت تر و کم خطر تر به نظر می رسد اما نتایج نشان می دهد که مشکلات جدی را برای افرادی که آن را امتحان  کردند به وجود آورده است. آن خانوم بسیاری از عکس های خود را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. بسیاری از عکس ها نشان می داد که کرم در اوایل استفاده همانطور که انتظار می رود نتیجه داده است.عکس زیر مربوط به روز نهم  است.

اسکار تاتو خانم جوان

در روز نوزدهم پوست شروع به تاول زدن و پوست اندازی کرده است. تاتو این ناحیه از قفسه سینه، بعد از یک هفته شروع به ریزش کرده بود. این خانم جوان یک آلبوم عکس از خود بعد از استفاده از کرم پاک کننده تاتو در فیس بوک خود به اشتراک گذاشته بود و با اخطار بسیاری از افرادی که مخالف تاتو هستند روبرو شده بود. آخرین عکس او نشان می دهد که خانم با یک اسکار کلوئیدی به رنگ صورتی  مواجه شده است.

اسکار تاتو

البته تجربه این خانم بی‌سابقه نبود: در سال ۲۰۱۵ خانم دیگری پس از استفاده از کرم پاک کننده تاتو دچار سوختگی در قسمت بازوی خود شده بود، در سال ۲۰۱۴ پسر جوانی به دلیل استفاده از این کرم ها دچار اسکار در قفسه سینه خود شده بود. در حقیقت هم سازمان غذا و داروی آمریکا و هم سازمان سلامت کانادا، استفاده از این کرم ها را ممنوع کرده است وعوارضی مثل خارش و سوزش و زخم را اخطار دادند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *